חיפוש
עקבו אחרינו
  • Facebook Basic Black

כיצד הפסיד רביב דרוקר בתביעת לשון-הרע?

רביב דרוקר ועמיתו, מיקי רוזנטל (בתקופה בה היה עדיין עיתונאי) וערוץ-10 הפסידו בתביעת לשון-הרע שהוגשה נגדם, בגין כתבה ששידרו בתכנית 'המקור'.

בכתבה האמורה פרסמו השניים סיפור שנקשר לעורכי-הדין בורובסקי ושותפתו שולי אשבול מזכרון-יעקב ואז התברר על מידע, בדבר שיתוף-פעולה בעייתי במיוחד בין רונאל פישר לבין מיקי רוזנטל.

נגד דרוקר, רוזנטל וערוץ-10 הוגשה על רקע זה תביעה בגין 'לשון הרע' והפרשה הועברה להסדר-גישור, אותו ניהל עורך-הדין עמוס גבריאלי.

בסופו של דבר נקבע כי, הנתבעים אכן הוציאו 'לשון הרע' נגד בורובסקי ואשבול ונאלצו לחזור בהם מהכפשותיהם כלפי משרד עורכי-הדין. ערוץ-10 התחייב גם להסיר את הכתבה המכפישה מרשת האינטרנט והיא אכן הוסרה, למרות שהערוץ לא טרח כלל לפרסם את הפרשה ולהודיע על החלטת המגשר.

למי שמתפלא על כך שהסיפור הזה לא ראה-אור ברבים, כדי לשמור על שמם הטוב ומעמדם של דרוקר ורוזנטל בברנז'ה של התקשורת הארצית, צריך להוסיף כי השניים התחייבו 'לשמור על סודיות'.

על פרשה זאת אפשר לומר כי אכן מדובר ב'עיתונות חוקרת' אבל לא את עצמה!.

#זכרונים #עיתונות #זכרוןיעקב